wtorek, 23 lipca 2013

O mnie słów kilka...



Kilka słów o mnie…

Mam na imię Maciej i serdecznie witam wszystkich odwiedzających i czytających teksty i recenzje na moim blogu. Tułam się po tym świcie dopiero, a może już, 29 wiosen. Mieszkam w Głownie, małym i uroczym miasteczku położonym niedaleko Łodzi i Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich. Odkąd tylko sięgam pamięcią zawsze ciągnęło mnie w nieznane. Wędrowałem po okolicy własnymi ścieżkami z plecakiem na plecach i aparatem fotograficznym w kieszeni, przez pola i lasy, wciąż przed siebie. Pierwsze wypady na rowerze robiłem jeszcze na zielonym małym rowerku, którego nazwy niestety nie pamiętam. Coraz dalej i dalej i cały czas ktoś musiał mnie potem szukać i sprowadzać do domu. Góry pierwszy raz zobaczyłem na wycieczce szkolnej w podstawówce. Pojechaliśmy w Karkonosze i…bum! Trafiło mnie w głowę i serce! Czułem się, jakbym odbył podróż na księżyc i wiedziałem, że będę w góry wracał przy każdej okazji. Potem było liceum i obozy harcerskie oraz samodzielne pierwsze wyjazdy. Nad morze, w góry…Studia to okres wyjazdów w Bieszczady oraz Beskid Niski i wojaży pociągami po całym kraju. Zacząłem też amatorsko uprawiać kolarstwo górskie. Przyszedł też czas, że zacząłem się bardziej zajmować całym tym sprzętem turystycznym i rowerowym, którego używałem. Jak jest zbudowany, jak działa, jak się spisuje w trakcie użytkowania. Od jakiegoś czasu pisałem recenzje różnych rzeczy związanych z moimi pasjami. Trafiły one do sieci, na różne portale związane z rowerami i turystyką. Teraz postanowiłem przelać moje doświadczenie na strony bloga i myślę, że jest to kolejny krok do przodu w rozwijaniu moich zainteresowań.      

O czym będę pisał

- testy i recenzje sprzętu turystycznego
- relacje z moich wypadów w teren
- refleksje na tematy podróżnicze i sprzętowe i nie tylko… 

Brak komentarzy: