niedziela, 6 października 2013

Już niedługo, jeszcze trochę...czyli co niebawem:)

    Ostatnio jestem troszkę zarobiony różnymi sprawami i jak widać, nie mam czasu nawet nic napisać ani też wrzucić tekstu na bloga. Dziś, przy niedzieli znalazłem jednak trochę czasu i zacząłem pisanie kolejnej recenzji. Także moi drodzy musicie wziąć na wstrzymanie i jeszcze odrobinkę poczekać na nowe teksty. O czym będą? Hmm. W planie mam opisy i opinie dotyczące termosu Colemana i palnika tejże firmy, model F1 Spirit (w zasadzie będzie to opis zestawu palnik + kartusz + 2 garnki + uchwyt do nich + pokrowiec). Cały czas pomykam też w skarpetach trekingowych Wisporta i mam już wyrobioną opinię o nich. Teraz muszę to zebrać w całość i napisać plus porobić zdjęcia. Tak samo jest z wiatrówką Quechua Rain Cut Zip. Także proszę o cierpliwość...a teraz uciekam w teren jednak:)

Brak komentarzy: