piątek, 2 sierpnia 2013

Nocleg pod gwiazdami



                                                      Nocleg pod gwiazdami


Ostatnie lipcowe dni były bardzo upalne, a co za tym idzie noce sprzyjały różnym formom aktywności…outdoorowej oczywiście!:) W domu było za gorąco na spanie, więc postanowiłem przekimać w terenie. Wziąłem karimatę i śpiwór, rozłożyłem się na trawie i prawie do 3 w nocy patrzyłem w gwiazdy. Miło byłoby tak we dwoje poobserwować lipcowe niebo…no ale cóż, wszystkiego mieć nie można. Taki nocleg pod chmurką polecam wszystkim chcącym odetchnąć od czterech ścian i lubiącym wielogodzinne patrzenie się w niebo. Sprzęt wcale nie musi być jakiś wyszukany i drogi. Wystarczą chęci, najtańsza karimata i nawet zwykły śpiwór typu koperta. Dopiero na chłodniejsze noce trzeba się zaopatrzyć w cieplejszy śpiworek i ewentualnie grubszą karimatę. Czasem przyda się też latarka lub czołówka i jakiś środek na komary. Przeżycia? Niezapomniane!  

Sprzęt
- Śpiwór Hannah Biker
- Karrimata jakaś tania za 20 zł
- Latarka MacTronic Orion 2AA

Muszę też podziękować mojej kotce – Mruni, za to, że mnie pilnowała w nocy żeby mnie myszy nie zjadły.



 

Brak komentarzy: