czwartek, 15 sierpnia 2013

Rozkład jazdy...



      Rozkład jazdy, czyli o czym na blogu będziecie mogli poczytać w ciągu najbliższych paru miesięcy.

  Nadszedł czas, żeby Was, moi drodzy czytelnicy i drogie czytelniczki, poinformować, o czym jeszcze będziecie mogli przeczytać na moim blogu. Trochę rzeczy i ubrań turystycznych posiadam, więc jest o czym pisać na razie. Może też dojdzie coś nowego, wartego zakupu i opisu. Pożyjemy, zobaczymy. Chciałbym też, żebyście wiedzieli, że to, co opisuje i testuję kupuje za własne pieniądze i każda recenzja czy test wyraża moje obiektywne zdanie o danym produkcie. Czyli, o co chodzi?. Ano o to, że jak coś jest do d..y to na pewno o tym napiszę, a jak jest super to będzie opis cud, miód i malina. Kolejna sprawa. Żeby o czymś coś konstruktywnego napisać i móc to ocenić, trzeba w tym jakiś czas chodzić lub tego używać. I ja tak robię. Czytając moje testy macie pewność, że tego używałem, a nie tylko macałem w sklepie lub oglądałem w katalogu. Kolejność ich umieszczania na blogu będzie i tak inna, więc nie sugerujcie się tą listą poniżej. Jako, że wszystko testuję, robię zdjęcia i opisuje sam, więc może trochę czasu minąć między kolejnymi testami i wpisami na blogu. Także proszę o wyrozumiałość i cierpliwość.   


Artykuły do napisania:

1.Termos Coleman 0,75L
2.Śpiwór Hannah Biker

3.Skarpety Attiq Treking
4.Skarpety Mund Aconcagua (tego spodziewajcie się dopiero na przyszły rok po zimie, choć już jedną zimę w nich przechodziłem to uważam, że to za mało na ocenę trwałości).
5.Skarpety Wisport Treking letnie

6.Buty Boreal Atlas – test długodystansowy
7.Kto szuka, ten kupuje za grosze…o kupowaniu ubrań outdoorowych w lumpeksach
8.Latarka MacTronic Orion 2AA
9.Czapka Satila
10.Test zestawu: palnik Coleman F1 Spirit + kartusz Coleman 250 + garnki Coleman + uchwyt
11.Test długodystansowy koszulki Beerghaus Longsleeve
12.Okulary Arctica S-35A
13.Komin/chusta wielofunkcyjna Attiq
14.Plecak Berghaus Arete 35
15.Plecak prawie nie do zdarcia – Pajak Sundrop: test 9-letni…
16.Wiatrówka Quechua Rain Cut zip
17.Spodenki krótkie Quechua Forclaz 100
18.Kurtka The North Face Evolution Triclimate Jacket – recenzja

I to by było na tyle. Także trzymajcie kciuki za to, żeby mi się tak chciało pisać, jak mi się nie chce. Macie pytania – pytajcie. Jakieś sugestie? Proszę bardzo. Wszelką krytykę przyjmę na klatę po męsku. Pochwały i ciepłe słowa też są mile widziane.

Brak komentarzy: